Pomoc techniczna IceWarp
Każdy użytkownik IceWarp ma prawo skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej za pomocą formularza Live Support, który znajduje się na naszej stronie internetowej. Narzędzie jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie. Czas reakcji wynosi 48 godzin.

Michael
Head of Support

Daniel
Application Specialist

Petr
Sr. Application Specialist

Marek
Sr. Application Specialist

Michal
Escalation Specialist

Philip
Mirapoint Specialist

Steve
Sr. Application Specialist
Bo wszystkie pytania zasługują na odpowiedź
Live support
Live Support jest Twoim pierwszym punktem kontaktu z naszym zespołem technicznym. Dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jest bezpłatny dla wszystkich.
-
Oddzwonienie (tylko obsługa priorytetowa i klienci w chmurze)
-
Zwyczajowy czas reakcji to 2 godziny w godzinach pracy
-
48 godzin gwarantowanego czasu reakcji
-
Wsparcie dla produktu Mirapoint
Wsparcie priorytetowe
Klienci z lokalnie zainstalowanym oprogramowaniem (on-premise) mogą wykupić wsparcie priorytetowe jako usługę, aby mieć pewność, że otrzymają wymagany poziom wsparcia. Gwarantowany czas reakcji może wynosić nawet 1 godzinę, łącznie z oddzwanianiem w przypadku problemów krytycznych, w zależności od wybranego planu
-
Usługa przedpłacona
-
Dostępne oddzwonienie
-
Czas reakcji zależny od posiadanego planu
Często zadawane pytania (FAQs)
Inżynier wsparcia, według własnego uznania, oddzwoni na Twój numer telefonu, aby zebrać informacje dotyczące Twojego zgłoszenia, czy też poinformować Cię o ważnych zmianach lub postępach.
Tak, każdy może zapytać o wszystko, co dotyczy IceWarp. Począwszy od pytań o konfigurację Twojego ulubionego klienta poczty email, resetowanie hasła, a skończywszy na skomplikowanych kwestiach takich jak konfiguracja własnej domeny. Żadne pytanie nie jest zbyt proste ani zbyt skomplikowane, aby pozostało bez odpowiedzi.
Problem krytyczny to wyłączony system lub gdy zakłócona zostaje normalna praca dużej liczby użytkowników. Dotyczy to również krytycznej utraty funkcjonalności aplikacji lub wydajności skutkującej dużą liczbą użytkowników, którzy nie mogą wykonywać normalnych operacji.
Skorzystaj z funkcji czatu Live support. Członek naszego zespołu wsparcia odpowie Ci w ciągu 48 godzin.
Jeśli zamkniesz przeglądarkę, otrzymasz odpowiedź e-mailem, pod warunkiem, że podasz nam swój adres e-mail.
Członek naszego zespołu pomocy technicznej może pomóc w rozwiązaniu problemu, uzyskując dostęp do systemu za pośrednictwem połączenia zdalnego.