Ciasteczka?

Wykorzystujemy pliki cookie, aby dostarczyć treści spełniające oczekiwania osób odwiedzających nasz serwis internetowy. Kontynuując wyrażasz zgodę na ich użycie. dowiedz się więcej

Cloud support

Support only for our cloud customers who have their data in our data centres. These requests will be automatically treated with a high priority.

Poziom ważności Ważność 4
Ważność 1
Ważność 2
Ważność 3
Ważność 4

Ważność problemu

Ważność 1
Awaria systemu! Wszyscy użytkownicy zostali dotknięci awarią.
Ważność 2
Krytyczna utrata funkcjonalności aplikacji lub wydajności powodująca, że duża liczba użytkowników <br/> jest niezdolna do wykonywania normalnych funkcji.
Ważność 3
Umiarkowana utrata funkcjonalności aplikacji lub wydajności wpływająca na korzystanie z normalnych funkcji przez wielu użytkowników.
Ważność 4
Niewielka utrata funkcjonalności aplikacji, prośby dotyczące funkcji produktu, pytania "Jak to <br/>zrobić?", pomoc przy konfiguracji, itd.